Ofte stilte spørsmål

Alt du trenger å vite om Blickles nettbutikk

  • 01 Hvordan får jeg tilgang til nettbutikken?
    Registrer deg gjennom kontaktskjemaet. Velg «Registrer i butikken» som emne, og legg inn opplysningene dine. Du vil få tilsendt en e-postmelding med en bekreftelseslenke. Klikk på denne lenken for å fullføre registreringsprosessen. Denne lenken tar deg til en side der du kan angi passordet ditt.
  • 02 Kan jeg logge på nettbutikken med passordet jeg allerede har for CAD-nedlastinger?
    Ja, du kan bruke påloggingsopplysningene for nettbutikken til å laste ned CAD-filer gratis.
  • 03 Kan jeg bruke nettbutikken som privatperson? 
    Nei. Nettbutikken er bare tilgjengelig for bedriftskunder.
  • 04 Kan jeg bruke nettbutikken som en eksisterende kunde?
    Hvis du vil registrere deg i nettbutikken, kan du bruke kontaktskjemaet med «Registrer i nettbutikken» som emne. Velg alternativet «eksisterende kunde» og legg inn kundenummeret ditt. Dette finner du i all offisiell korrespondanse fra Blickle, som tilbud, bestillinger eller fakturaer.
  • 05 Hvordan legger jeg til produkter i handlekurven?
    Du kan legge til produkter i handlekurven fra produktdetaljsiden, produktfinneren eller oversiktssiden når du har søkt etter et produkt.
  • 06 Leverer du også til utlandet?
    Du kan også få dine bestilte varer levert i utlandet. For å gjøre dette må du oppgi en annen mottaker i bestillingsprosessen hvis dette ikke allerede er lagret i kundebasen din. Vær oppmerksom på merverdiavgiften som skal legges til for leveranser til utlandet.
  • 07 Kan jeg få sendt varer til en annen leveringsadresse?
    Ja, du kan angi en annen mottaker under bestillingsprosessen. Denne mottakeren blir så lagt til i listen over mulige mottakere for fremtidige bestillinger.
  • 08 Hvorfor ser jeg ingen priser?
    Logg på for å se de individuelle prisene og vilkårene.
  • 09 Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke har et organisasjonsnummer?

    Ta kontakt med din kontaktperson i Blickle. Du blir da registrert i butikken manuelt.

  • 10 Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke i nettbutikken?

    Alle standard betalingsmetoder er tilgjengelig – forskuddsbetaling, fakturaer, MasterCard, Visa, direkteoverføring. Alternativene som er tilgjengelig for deg, vil variere etter bestillingsvolum og land.

  • 11 Hvordan kan jeg returnere varer til dere?
    Du kan returnere varer til oss hvis du ikke er fornøyd med dem. Da tar du kontakt med din kontaktperson i Blickle.
  • 12 Hvor finner jeg leveringsbetingelsene?

    Leveringsbetingelsene våre finner du her.