Toppkarakterer for Blickle

Positiv tilbakemelding fra den internasjonale kundeundersøkelsen 2018

I oktober 2018 henvendte Blickle seg til kundene sine for den siste henvendelsen i kundeundersøkelsen. Undersøkelsen sendes til kunder i Tyskland og til kunder av Blickle-avdelingene hvert annet år. Kundene sendes en link til en undersøkelse som de kan fylle ut på nett når det passer dem. Igjen, responsen på 2018-undersøkelsen var betydelig (representert av 17 land) og overveldende positiv.

Undersøkelsen ga viktig informasjon om hvor Blickle gjør det bra og hvor det fremdeles er rom for forbedring. De som svarte, ga sin mening om hjemmesiden til Blickle, oppfølgingen fra de ansatte og hvordan de generelt oppfatter Blickle som leverandør. De vurderte også ulike sider av vår hjemmeside, som for eksempel, produktsøkeren, CAD nedlastingsservice.

Samlet var resultatet generelt bedre enn i 2016-undersøkelsen. Kunder var spesielt positive med hensyn til kvaliteten på Blickles produkter, selskapets prestasjon som leverandør og ekspertrådene fra våre ansatte.

Dette viser at det er en vinnerstrategi å være forpliktet overfor kundene dag ut og dag inn, og det motiverer oss til å finne nye måter å forbedre kundenes tilfredshet på.

Blickle vil gjerne få takke alle kundene som deltok i undersøkelsen.